Kategóriák

Öntöttvas termékek

Lakáskiegészítők, lakásdekoráció

Konyhai kiegészítők

Limonádés üvegek

Kert, kertészkedés

Ajándék tippek

Szettek, gyűjtemények

Táska, hátizsák, esernyő

Kedvezmények

Kapcsolat

Antal Mónika e.v.

Transdecor - ajándék és dekoráció

 

Tel: +36-20/298-43-08     

Mobil: +36-30/421-82-06
E-mail: transdecor kukac yahoo.com

Figyelem:

Ha a termékekkel kapcsolatban kérdése van, kérjük írjon e-mailt, vagy keressen minket a fenti telefonszámokon. Termékeket a vállalkozás székhelyén nem tartunk, azokat kizárólag postai úton vagy futárszolgálattal kézbesítjük.

Akciós termékek

Szívószálas bögre szett, …

Szívószálas bögre szett, dobozban Akciós ár:
4 750 Ft helyett
2 900 Ft

Kilner® limonádé adagoló …

Kilner® limonádé adagoló szett Akciós ár:
24 850 Ft helyett
19 500 Ft

Webáruház üzemeltetője

Szolgáltató neve: Antal Mónika e.v.
Szolgáltató email címe: office@transdecor.eu
Szolgáltató telefonszáma: 06 20/298 43 08
Szolgáltató címe: 2100 Gödöllő, Thököly 49.
Illetékes, v. bejegyző cégbíróság megnevezése: Gödöllői Polgármesteri Hivatal
Cégjegyzék száma: ES-555703
Adószám: 60175180-2-33
Bankszámla szám: 11707103-21075096
Békéltető testület neve: Pest Megyei Békéltető Testület
Békéltető testület székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Békéltető testület elérhetősége: pmbekelteto@pmkik.hu

Általános szerződési feltételek

Személyes adatok védelme:

Személyes adatokon értjük azokat az információkat, amellyel ön azonosítható direkt (családi név, keresztnév) vagy indirekt (számlaszám, bankkártyaszám) módon. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Az adatok harmadik személynek történő kiszolgáltatása:

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, a szállítási címet, a szállítást végző cégnek. A futárszolgálat viszont a cégünk által átadott szállítási adatokat semmilyen módon nem jogosult megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Biztonság
Biztonsági intézkedésként azok az adatok, amelyeket ön on-line űrlapok kitöltésével ad meg nekünk az ön felhasználói nevével és jelszavával lesznek biztosítva.

Az Ön beleegyezése:
Ezt a website-ot használva Ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit és engedélyezi számunkra adatainak használatát az itt leírtak alapján

Vásárlási feltételek

Böngészés a webáruházban

A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció.

A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:

  • ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESŐ dobozba beírva,
  • a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak.

A kitallózott termékeket rendezheti név (ABC) vagy ár szerinti sorrendbe. Webáruházunk működését az elektronikus kereskedelmi törvény (2001.évi CVIII.törvény) szabályozásának megfelelően mutatjuk be az alábbiakban.

Regisztráció a webáruházba

A regisztrációt fejlécben található „Regisztrálok”gombra kattintva tudja kezdeményezni. A regisztráció során meg kell adnia nevét, (szállítási) címét, telefonszámát és email címét. Az adatok a megrendelés teljesítéséhez szükségesek. A regisztrációt magyar nyelven tudja elvégezni, a webáruházban is magyar nyelven talál információkat a termékekről. A regisztráció során megadott adatok módosíthatóak, és törölhetőek a megrendelés elküldése előtt, utólag már nem. Ha mégis változtatni szeretne, vagy elírás történne, kérem, keresse a webáruház üzemeltetőjét.

A regisztráció elküldése után az email címére egy üzenet fog érkezni, amely tartalmazza hozzáférését a webáruházhoz. A "Antal Mónika e.v." a fenti információkat az adatvédelmi nyilatkozatának megfelelően használja fel. A webáruházba történő belépést követően a Felhasználó módosíthatja adatait, de amennyiben folyamatban lévő rendelése van, a módosításról a Szolgáltatót köteles azonnal értesíteni.

Távszerződés

A szerződés tárgya a www.lakaskiegeszitok.hu web áruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A webáruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak. A webáruházban található ajánlatok az adott időpontban hatályosak.

A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak a(z) "Antal Mónika e.v." e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a(z) "Antal Mónika e.v." (2100 Gödöllő, Thököly 49.., Telefon: 06 20/298 43 08, E-mail: office@transdecor.eu, Cégjegyzékszám: ES-555703, Adószám: 60175180-2-33.) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

Amennyiben a Vevő a vásárlás során házhoz szállítást kért, a Szolgáltató köteles utánvétellel a Vevő által a megrendelőlapon kiválasztott terméke(ke)t az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni!

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében, ez esetben a távszerződés Felek között nem jön létre.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – Szolgáltató részére az általa kiválasztott módon megfizetni.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A web áruház használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a "Antal Mónika e.v." nem iktatja.

Vásárlás és megrendelés

A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett.
A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén. A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni, illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található „Pénztárhoz” gombra, majd a rendelés összesítő oldalon a „Megrendelem” gombra kattintva.

A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására, illetve a Szolgáltató részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenet küldésére.

A leadott megrendelést követően rendszerünk 48 órán belül Felhasználó részére üzenetet küld a megrendelés megérkezéséről. 


A webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.



Az alábbi módozatokat választhatja megrendelése során:

Szállítási módok:

- kiszállítás

      Végösszeg alapján:
            0 Ft-tól 20 000 Ft-ig 1 500 Ft
            20 000 Ft-tól ingyenes
      Utánvétes fizetés költsége: 0 Ft

A szállítási és fizetési módot a megrendelés során a rendelés összesítő oldalon választhatja ki, itt kerül feltüntetésre a megrendelt termék kiszállításának díja is.

A fizetés történhet:

- készpénzben (utánvéttel, vagy helyszíni kifizetéssel)
Készpénzes fizetésre utánvét formájában is van lehetőség. Ezesetben a szállítást végző futárnak kell az áru ellenértékét kifizetni.

Reklamáció

Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja feltéve hogy a reklamáció az átadás során megtörtént!

Jogos reklamáció esetén az új termék kiszállításának a díja a Antal Mónika e.v. -t terheli.


Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):

  • telefonon: 06 20/298 43 08
  • levélben: 2100 Gödöllő, Thököly 49.
  • vagy e-mailben: office@transdecor.eu


Panaszkezelés rendje 

1. A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • telefonon: 06 20/298 43 08
  • levélben: 2100 Gödöllő, Thököly 49.
  • vagy e-mailben: office@transdecor.eu

 A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát, személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató a Felhasználóval köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Felhasználóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.


2. Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

- Járási Hivatal: A fogyasztó panasza elutasítása esetén a fogyasztó lakóhelye szerinti járási hivatalhoz is fordulhat. 

A 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztóvédelmi hatóságként a Kormány – a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletével kapcsolatos feladatkörbe tartozó ügyek kivételével – közigazgatási hatósági ügyekben

- a fővárosi és megyei kormányhivatal járási (fővárosi kerületi) hivatalát (a továbbiakban: járási hivatal),

- a fővárosi és megyei kormányhivatal megyeszékhely szerinti járási (fővárosi kerületi) hivatalát (a továbbiakban: megyeszékhely szerinti járási hivatal),

- a Pest Megyei Kormányhivatalt, valamint

- a fogyasztóvédelemért felelős minisztert (a továbbiakban: miniszter) jelöli ki.

A megyeszékhely szerinti járási hivatal illetékessége fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben a megye egész területére terjed ki.

A megyeszékhely szerinti járási hivatal feladatait Pest megyében a Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala, a fővárosban Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala látja el.

Közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Ha e rendelet eltérően nem rendelkezik a Kormány általános fogyasztóvédelmi hatóságként a járási hivatalt jelöli ki.

Ha e rendelet alapján egy eljárásban a járási hivatal és a megyeszékhely szerinti járási hivatal hatásköre is megállapítható, a közigazgatási hatósági eljárást a megyeszékhely szerinti járási hivatal folytatja le.


Járási hivatalok elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu


Békéltető testület

- Békéltető testület: Fgytv. 29 . § (11) bekezdése alapján a vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Felhasználó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Pár szóban a békéltető testületekről: A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben fogyasztóként fizetési meghagyást kezdeményezett a bepanaszolni kívánt vállalkozással szemben, annak lezárultáig békéltető testületi eljárás nem indítható. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető tárgyaláson a cég képviselőjének kötelessége megjelenni, különben fogyasztóvédelmi bírsággal sújtható. A békéltetési eljárásról bővebben itt olvashat: www.bekeltet.hu, vagy www.bekeltetes.hu.

A békéltető testületi eljárás megindítása: Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Felhívjuk figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell: a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét, b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét, c) – ha a fogyasztó az illetékességet az Fgytv. 20. § (3) bekezdésére kívánja alapítani – a 20. § (1) és (2) bekezdése szerint illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését, d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor, g) a testület döntésére irányuló indítványt, h) a fogyasztó aláírását. A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Online Vitarendezési Platform: adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

- Bíróság eljárás: Felhasználó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

3. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

4. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

5. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A fogyasztói bizalom növelése érdekében az esetlegesen felmerülő panaszok gördülékeny ügyintézése érdekében 2013-ban alkotta meg az Európai Parlament és tanács a fogyasztói jogviták online rendezéséról szóló 524/2013/EU rendeletet.

Az online vitarendezés platform 2016. február 15-től érhető el, az alábbi url címen:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

A rendelet célja:

  • elháruljanak az akadályok a határon átnyúló online kereskedelem előtt
  • növekedjen a fogyasztók bizalma a más uniós tagországokból történő rendelés iránt, valamint
  • a fogyasztók legyenet tudatában saját jogaiknak és ügyintézési lehetőségeinek

Bővebb infomáció: http://www.lakaskiegeszitok.hu/vasarloi-tajekoztato/



Elállás

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá  a fogyasztókra vonatkozó jogokat a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet szabályozza, összefoglalva:

A fogyasztót indoklás nélküli elállási jog illeti meg. Az indoklás nélküli elállási jog

  • a termék átvételét követően,
  • vagy szolgáltatás esetén a szerződéskötést követően

14 napon belül gyakorolható. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül szolgáltató részére.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Elállás esetében a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését!

Az áru ellenértékét és a megrendeléssel kapcsolatos költségeket a "Antal Mónika e.v." köteles 14 napon belül bizonyíthatóan visszaszolgáltatni. Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költségek viselését. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget Szolgáltató nem köteles megtéríteni.

Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

Az elállás történhet:

  • telefonon: 06 20/298 43 08
  • levélben: 2100 Gödöllő, Thököly 49.
  • vagy e-mailben: office@transdecor.eu

Tárhelyszolgáltató

A www.lakaskiegeszitok.hu webáruház az Oleander Informatikai Kft. szerverén fut.

Tárhelyszolgáltató: Oleander Informatikai Kft.
Tárhelyszolgáltató email címe: iroda@honlap.hu
Tárhelyszolgáltató címe: 3525, Miskolc, Széchenyi u. 22. 2/5.
Tárhelyszolgáltató adószáma: 23082445-2-05

Kellemes vásárlást kívánunk webáruházunkban!

Vásárlási feltétel letölthető változata:

Vásárlási feltételek